دسته بندی انسان ها

eshghe payan napazir...

وعشق و عشق و عشق ...

درباره من
آخخخخ..... چی میشه گفت جز *عشق وعشق وعشق .......*
منوی اصلی
تازه ترین مطالب
آرشیو موضوعی
آرشیو ماهانه
نویسندگان
لینکدونی
پیوندها
قالب های کافه اسکین
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان eshghe payan napazir... و آدرس eshghe-payan-napazir.LoxBlo g.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
امکانات
 RSS 

POWERED BY
LoxBlog.COM

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 19646
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 19646
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1


دسته ی اول:

آنانی که وقتی هستند هستند.وقتی که نیستند هم نیستند.عمده ی آدم ها حضورشان مبتنی بر فیزیک است.تنها بالمس ابعاد جسمانی آنهاست که قابل فهم میشوند.بنابرین اینان تنها هویت جسمی دارند

دسته ی دوم:

آنانی که وقتی هستند نیستند .وقتی که نیستند هم نیستند.مردگانی متحرک در جهان.خود فروختگانی که هویتشان را به ازای چیزی فانی واگذاشته اند.

بی شخصیت و بی اعتبار.هرگز به چشم نمی آیند.مرده و زنده شان یکی است.

دسته ی سوم:

آنانی که وقتی هستند هستند .وقتی که نیستند هم هستند.آدم های معتبر و با شخصیت.کسانی که در بودنشان سرشار از حضورند و در نبودشان هم تاثیر خود را می گذارند.کسانی که همواره به خاطر می مانند.دوستشان داریم و برایشان ارزش و احترام قائلیم.

دسته ی چهارم:

آنانی که وقتی هستند نیستند .وقتی که نیستند هستند.شگفت انگیز ترین آدم ها.در زمان بودنشان چنان قدرتمند و با شکوه اند که ما نمیتوانیم حضورشان را دریابیم.اما وقتی که از پیش ما میروند نرم نرم آهسته آهسته درک می کنیم.می فهمیم که آنان چه بودند چه می گفتند و چه می خواستند.

ما همیشه عاشق این آدم ها هستیم.هزار حرف داریم برایشان اما وقتی در برابرشان قرار می گیریم قفل بر زبانمان می زنند.اختیار از ما سلب میشود.سکوت میکنیم و غرقه در حضور آنان مست می شویم و درست در زمانی که میروند یادمان می آید که چه حرف ها داشتیم و نگفتیم.

خدایا!در طول زندگی مان در این جهان مارا حداقل با یکی از آدم های دسته ی چهارم آشنا کن!ای کاش من جزء دسته ی چهارم باشم!راستی به نظرتون شما جزء کدوم دسته اید؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت10:48---4 تير 1390
سلام
فرزانه جان
خیلی خوب بود
تعریف از خودم نباشه من هرجا میرم یا با هرکس حرف میزنم برای طرف مقابل احترام قائل هستم و با گرمی از طرف مقابل استقبال میکنم اما در دسته چهارم اگه کسی را دوست داشته باشم و عاشق طرف مقابلم باشم هرجور شده باهاش ارتباطم را گرم و سمیمی میکنم و ......
بقیه اش را خودت میدونی نیاز به گفتن نیست همیشه دوست دارم و هستم و خواهم بود جزو دسته سوم و چهارم و اگر آدم جزو این دو دسته باشه همیشه دونبالش احترام و ارزش و همه دوستشان دارند


مهسا
ساعت22:49---3 تير 1390
خيلي جالب بود اينقدر روش خوندم مغزم هنگ كرد فكر كنم من نه هستم نه نيستم!!من نميدونم كدومم ديگران بايد بگن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 3 تير 1390برچسب:,ساعت 20:49  توسط farzaneh